"Oyun bittiğinde Şah ve piyon aynı kutuya girer." İtalyan Atasözü

19 Nisan 2010 Pazartesi

Totti: "Hareketim kimseye karşı değildi"


'Er Pupone', derbi maçtan sonra yaptığı harekete açıklık getirdi.

Roma kaptanı Francesco Totti, Lazio derbisinden sonra yaptığı müstehcen hareketten dolayı özür dilerken, derbinin atmosferine kapıldığını dile getirdi.Karşılaşma sonrasında iki kolunu da kaldıran yıldız, baş parmağıyla aşağıyı gösteren bir hareket yapmıştı.Kişisel internet sitesinden konuyla ilgili olarak açıklamada bulunan Totti, "Bitiş düdüğünden sonra bir anda kendimi atmosfere kaptırdım. Açıkçası bu hareketim hiç kimseye değildi fakat alınan biri olmuşsa özür dilerim. Bunu yapan ilk futbolcu ben değilim ama yine de özür dilemekten gocunmam. Artık önümüzdeki maçlara konsantre olmak istiyorum. İtalya Kupası ve Sampdoria maçları pek de kolay geçmeyecek" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails