"Oyun bittiğinde Şah ve piyon aynı kutuya girer." İtalyan Atasözü

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Helal Twente



Sezon boyunca bir kaç arkadaşımın "mutlaka seyret, çok iyi takım" dediği Twente'yi hep hor gördüm, ciddiye almamıştım doğrusu. Bu haftasonu izledim maçlarını, fena kapak oldu bana Twente'nin şampiyonluğu ve güzel futbolu.

Her ne kadar önemli ölçüde Ajax ve PSV'nin yarattığı otorite boşluğunun etkisi olduğunu ısrarla düşünsem de, benim
futbol takip ettiğim dönemde Hollanda'dan 5. şampiyon çıktı. Tabi bu durum da biz nötr seyircilerin çok hoşuna gitti.


Bakarsınız dünyanın farklı ülkelerinde (?) şampiyonluk kovalayan "anadolu" takımlarına örnek olur bu durum! Olsun demiyorum, aman yanlış anlaşılmasın..

Kaynak : http://cezayayi.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails